joi, 18 august 2011

Aliens vs. Predator (1)


Ehei, ce vremuri ...

Am jucat şi primul AvP, mă rog, un sfert de nivel, pentru că nu m-am putut împăca cu controlul, cu lipsa sunetului şi cu faptul că nu puteam salva în voie. (Acuma, după vreo 10 ani de Playstation, m-am împăcat cu sistemul de salvare automată la checkpointuri. Mi se pare chiar fair. Adică, e unfair să dai quicksave din 5 în 5 secunde aşa cum se mai întîmplă îm jocurile pe PC ...).

Am jucat şi AvP2, pînă la capăt de data asta. Ce ţin minte din acel joc este că jucînd cu Marine-ul am primit puşca cu lunetă exact înainte să termin campania, că era crimă şi pedeapsă afişarea elementeleor de pe ecran imediat după deschiderea unei uşi (calculator slăbuţ, un K6 la 300 MHz, deja nu prea mai făcea faţă ... sper să nu confund sistemele), că jocul cu Alien era criminal de greu mai ales dacă voiai să joci ca la carte, adică plîmbîndu-te pe pereţi şi tavane prin beznă, că Predatorul era extrem de uşor de jucat, şi că n-am încercat never-ever multiplayerul.

(va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu